Tabliczki informacyjne,
symbole, znaki BHP

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Zapis do newslettera.
Zapisz się teraz i zapłać mniej już za ten zakup. Po potwierdzeniu otrzymasz kod rabatowy.
Kontakt

Dzwoń  12 268-74-00
w godzinach 9:30 - 14:30

wyślij zapytanie:
handel@lundi.com.pl

Grupy produktów
Nowości
Gabinet stomatologiczny - Tabliczka informacyjna na drzwi
Gabinet stomatologiczny - Tabliczka informacyjna na drzwi
41,97 zł 36,28 zł 34,12 zł 29,50 zł
szt.
Często zadawane pytania
 
 
 Czy otrzymam fakturę za zakupione produkty?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść również w Uwagach. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Faktura jest dołączona do przesyłki zawsze razem z listem przewozowym.

_

 Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk w magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@poniedzialek.pl lub telefonicznie: 12 268 74 00
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Produkowany na zamówienie - to oznacza, że określony produkt jest produkowany przez nas po otrzymaniu zamówienia na ten rodzaj asortymentu.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@poniedzialek.pl lub telefonicznie: 12 268 74 00
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

_

 Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email (podany podczas rejestracji w sklepie) będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

_

 Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres email (podany podczas rejestracji w sklepie) informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

_
 Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomat,
  • odbiór osobisty.

_

 Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. 

 » szczegółowy cennik dostaw

_

 Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)
  • gotówka przy odbiorze osobistym.

» szczegółowy opis form płatności

_

 Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, po otrzymaniu informacji że, zamówienie jest gotowe do odbioru  możesz odebrać je w siedzibie firmy pod adresem:
Zawiła 53 w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00
dokładne informacje o położeniu  znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Płacąc przy odbiorze prosimy mieć odliczoną kwotę do zapłaty. Możemy nie mieć jak wydać reszty.

_

 Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

» szczegółowy opis dostępnych rabatów

_

 Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

_

 Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą emailsklep@poniedzialek.pl  lub telefonicznie: 12 268 74 00
_

 Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą email: sklep@poniedzialek.pl lub telefonicznie: 12 268 74 00

_

 Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

_

 Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

_

 Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 268 74 00.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

_

 Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Produkty wykonywane usługowo na indywidualne zamówienie klienta, zgodnie z wytycznymi w oparciu o nasze szablony graficzne nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślne dokonywanie zamówienia.

 

_

 
 

 

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl