Zapisz się teraz i zapłać mniej już za ten zakup. Po potwierdzeniu otrzymasz kod rabatowy do wykorzystania w sklepie.
Czy otrzymam fakturę za zakupione produkty? |
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść również w Uwagach. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Faktura jest dołączona do przesyłki zawsze razem z listem przewozowym. _ |
Jak sprawdzić dostępność produktów? |
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
_ |
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? |
Na Twój adres email (podany podczas rejestracji w sklepie) będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. _ |
Jak długo będę czekać na przesyłkę? |
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres email (podany podczas rejestracji w sklepie) informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawyTermin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. _ |
Jakie występują formy dostawy? |
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
_ |
Ile zapłacę za przesyłkę? |
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. _ |
Jak zapłacić za zamówienie? |
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
» szczegółowy opis form płatności _ |
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? |
Oczywiście, po otrzymaniu informacji że, zamówienie jest gotowe do odbioru możesz odebrać je w siedzibie biurz firmy pod adresem: _ |
Co to są kupony rabatowe? |
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. » szczegółowy opis dostępnych rabatów _ |
Co to jest przechowalnia? |
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni. _ |
Jak zmienić moje zamówienie? |
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą email: sklep@poniedzialek.pl lub telefonicznie: 122687400 |
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? |
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą email: sklep@poniedzialek.pl lub telefonicznie: 122687400 _ |
Gdzie jest moja przesyłka? |
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. _ |
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? |
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. _ |
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz? |
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 122687400. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta. » szczegółowa procedura reklamacji _ |
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? |
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Produkty wykonywane usługowo na indywidualne zamówienie klienta, zgodnie z wytycznymi w oparciu o nasze szablony graficzne nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślne dokonywanie zamówienia.
_ |