Zapisz się teraz i zapłać mniej już za ten zakup. Po potwierdzeniu otrzymasz kod rabatowy do wykorzystania w sklepie.
Reklamacje.
1. Warunki rozpatrzenia reklamacji ilościowej.
a. Wszystkie towary wysyłane z firmy Lundi Sp. z o.o. za pośrednictwem spedytorów opakowane są w kartony lub papier oklejone taśmą producenta lub firmy Lundi Sp. z o.o. List przewozowy dołączony przez spedytora do każdej przesyłki zawiera informacje o jej wadze brutto.
b. Klient odbierający towar zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie towaru jest nienaruszone a w szczególności czy nie jest uszkodzona i nie są widoczne ślady otwierania.
c. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki należy je odnotować na liście przewozowym co pozwala na dochodzenie roszczeń od spedytora.
d. Jeżeli w przesyłce odebranej od spedytora w stanie nienaruszonym stwierdzono brak towaru w stosunku do załączonego dokumentu WZ, faktury lub rachunku, firma Lundi Sp. z o.o. przyjmuje pisemne zgłoszenie reklamacji ilościowych w terminie 1 dnia od daty otrzymania przesyłki.
e. Aby reklamacja ilościowa była rozpatrzona powinna zawierać następujące informacje:
- Nazwa i adres firmy zgłaszającej reklamację
- Data
- Czytelny podpis osoby odbierającej przesyłkę
- Numer dokumentu dołączonego do dostawy (WZ. faktura, paragon)
- Lista rozbieżności
- Dołączona czytelna kopia dokumentu przewozowego
2. Tryb rozpatrzenia reklamacji ilościowej
a. Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu trzech dni roboczych od daty wpływu pisma reklamacji
b. Firma Lundi Sp. z o.o. poinformuję odbiorcę na piśmie o decyzji i sposobie załatwienia reklamacji.
c. W przypadku rozstrzygnięcia reklamacji na korzyść klienta, firma Lundi Sp. z o.o. wyśle na swój koszt braki towarowe.
d. Firma Lundi Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie uznania reklamacji w przypadku gdy stany magazynowe na podane w reklamacji towary będą zgodne.
3. Tryb rozpatrzenia reklamacji jakościowej.
Firma Lundi Sp. z o.o. honoruje reklamacje jakościowe które rozpatrywane będą w trybie indywidualnym po okazaniu dokumentu zakupu.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Lundi Sp. z o.o. nie stanowią oferty w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
-
Firma Lundi Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów umieszczonych w witrynie internetowej były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w niniejszym regulaminie oraz na przechowywanie i przetwarzanie przez Lundi Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.
-
W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Ewentualne spory mogące wyniknąć pomiędzy Stronami transakcji będą rozstrzygane przez sąd powszechny.